Ponad 25 lat na rynku

Media Service Zawada jest czołowym na rynku polskim wydawcą książek i prasy dziecięcej oraz dystrybutorem atrakcyjnych produktów dla najmłodszych jak również dostawcą nowoczesnych rozwiązań reklamowych.

Sieć dystrybucyjna pokrywa teren całego kraju, a produkty są dostępne zarówno w kanale prasowym, nowoczesnym jak i tradycyjnym. Szeroki wachlarz różnorodnych publikacji „na każdą kieszeń” można znaleźć w sklepach stacjonarnych jak również on-line (ksiazeczkibajeczki.pl, empik.com etc.). W nieustająco rozwijanym, pełnym atrakcyjnych nowości, portfolio wydawcy znaleźć można liczne formaty książek: kolorowanki, opowiadania, łamigłówki i zadania sprzyjające rozwojowi dziecka oraz publikacje prezentowe z atrakcyjnymi dodatkami np. w formie zabawek.

Media Service Zawada jest jedynym działającym w Polsce wydawcą, który w swojej ofercie łączy zarówno książki jak i czasopisma oparte na najpopularniejszych licencjach znanych dzieciom z ekranów telewizyjnych i kinowych. Konsekwentne budowanie spójnego portfolio pozwala na uzyskanie synergii w działaniach marketingowych związanych z promocją marek i produktów we wszystkich dostępnych kanałach przekazu marketingowego.

Media Service Zawada to również doświadczony Partner biznesowy pomagający budować zasięg działań promocyjnych skierowanych do dzieci i ich opiekunów. Doświadczeni specjaliści oferują wsparcie w budowaniu efektywnego mediaplanu, drodze od koncepcji do realizacji, efektywne działania reklamowe jak również niestandardowe aktywności w obszarze ATL i BTL (m.in. reklama w prasie, telewizji i internecie, custom publishing, katalogi reklamowe dostarczane bezpośrednio do konsumenta etc.).  

Historia

Firma działa w Polsce od 1994 roku, a jej pierwszym przedsięwzięciem było zarządzanie sprzedażą powierzchni reklamowej dla wydawnictwa Bauer. Z czasem portfel naszych klientów poszerzył się m.in. o wrocławskie wydawnictwo Phoenix Press Media.
W latach 1997–2002 dużym partnerem stało się wydawnictwo Marshall Cavendish. Wspólnie z nim Media Service Zawada wydało w Polsce dziesięć kolekcji. Wśród nich znalazła się seria „Świat Wiedzy”, której łączna sprzedaż na przestrzeni kilku lat wyniosła ponad 200 milionów egzemplarzy. Ten projekt otworzył spółce drogę do samodzielnej działalności wydawniczej.
Od tej pory Firma stała się wiodącym wydawnictwem sektora, posiadającym doświadczenie, znakomity zespół specjalistów, imponujące portfolio wydawnicze, kontakty i partnerów na całym świecie.

Specjalnością Firmy i jednocześnie przewagą konkurencyjną są publikacje związane ze znanymi markami, stworzone na podstawie najpopularniejszych licencji.

Misją Media Service Zawada jest wykorzystanie wiedzy i doświadczenia do tworzenia wartościowych, a zarazem atrakcyjnych publikacji skierowanych do dzieci w wieku przedszkolnym oraz szkolnym. Wydawca dba, aby wszystkie książki, czasopisma z prezentami i inne produkty codziennie towarzyszyły, bawiły, uczyły oraz kształciły najmłodszych odbiorców.