Business to Business
Na bazie wieloletniego doświadczenia medialnego Media Service Zawada powstała oferta B2B, która łączy zalety współpracy z agencją reklamową i wydawnictwem.
W ramach działań B2B oferujemy Państwu:
- kreację i produkcję dodatków licencyjnych jak i nielicencyjnych wspierających sprzedaż Państwa produktów w postaci: atrakcyjnych formatów książek (kolorowanek, publikacji z dodatkami w postaci naklejek, pisaków wodnych, zmywalnych flamastrów, zdrapek etc.), zabawek oraz płyt DVD i CD,
- kompleksowe rozwiązania reklamowe na płaszczyźnie BTL oraz ATL,
- przygotowanie koncepcji wydawniczych i promocyjnych (kreacja spotów TV, reklam prasowych, analiza i rekomendacja mediów etc.),
- przygotowanie aplikacji mobilnych w postaci e-booków.
Dysponujemy sprawdzonymi rozwiązaniami, które dopasujemy do Państwa potrzeb. Możemy wykreować postać związaną ściśle z Państwa marką lub jeśli taka postać istnieje, stworzyć publikacje z jej przygodami, a następnie skoordynować produkcję i logistykę.
Przykładami na to, jak skutecznie możemy działać, jest współpraca z klientami korporacyjnymi, m.in. firmami NOWA ITAKA, Coca-Cola, Nestlé Polska czy Danone oraz wydawcami prasowymi, takimi jak Agora czy Bauer.
Kontakt:
Kinga Zarzycka
e-mail: k.zarzycka@msz.com.pl

Projekt katalogu Klub Przyjaciół ITAKI
Projekt katalogu prezentujący ofertę wakacyjną dla rodzin to spójna, autorska koncepcja łącząca część prospektową z atrakcjami dla dzieci. W publikacji odnaleźć można nie tylko praktyczne informacje dotyczące cen i hoteli, ale również atrakcyjne łamigłówki nawiązujące do kinowego hitu „Hotel Transylwania 3”. Narracja oraz grafika utrzymane są w charakterze bajki i wykonane na zlecenie NOWEJ ITAKI. Za koncept oraz skład odpowiada zespół redakcyjny Media Service Zawada..

Projekty niestandardowe dla Nestlé
Miniksiążeczki „Ortografia na Wesoło” oraz „English ABC” dołączane były in-pack do płatków śniadaniowych Nestlé. Książeczki po rozłożeniu tworzą wielostronicową harmonijkę pełną kolorowych obrazków. Każda dotyczy innej litery, a wszystkie części składają się na rozbudowany słownik obrazkowy. Projekty „Ortografia na Wesoło” i „English ABC” to zabawa edukacyjna połączona z programem lojalnościowym.

Katalog kinowy
Kładziemy nacisk na rozwój form niestandardowych oraz stałe poszerzanie zasięgu i dotarcia do grup docelowych poprzez różne sektory. Dotychczas zrealizowane projekty katalogu reklamowego dystrybuowanego w kinach przy okazji dużych premier filmów familijnych (jak np. „My Little Pony” czy „Hotel Transylwania 3”), przekonały Klientów, że jest to rozwiązanie szyte na miarę, angażujące i bardzo efektywne.